Ivana Domazet: Digitalne marketing komunikacije u doba krize
30
Apr
2020

Ivana Domazet: Digitalne marketing komunikacije u doba krize

Dr Ivana Domazet, naučni savetnik Instituta ekonomskih nauka, daje osvrt na globalni trend digitalnih komunikacija u vreme pandemije korona virusom.
 
Više o ovoj temi možete pročitati u prilogu >>>

 

15.05.2020.

Istraživači Instituta ekonomskih nauka nosioci projekta Fonda za nauku RS…

16.04.2020.

Slaviša Tasić: Heroji krize…

06.03.2020.

COST Akcija CA18215 - “China In Europe Research Network” - prvi sastanak radnih grupa…

25.02.2020.

Prezentacija rezultata studije SILC…

22.02.2020.

Međunarodna konferencija „Duvan ili Zdravlje“…

12.12.2019.

Drugi regionalni dijalog „Ekonomija oporezivanja duvanskih proizvoda u Jugoistočnoj Evropi“…

Top