Dr Domazet Ivana

Dr Domazet Ivana

Naučni savetnik
Biografija

1. Konkurentnost privrede
2. Brendiranje (nacionalno i korporativno)
3. Marketing menadžment
4. ICT i digitalizacija poslovanja

 

 

  • doktorat/doktorske 2010/ Beogradska bankarska akademija, Univerzitet Union
  • magistar/magistarske 2001/ Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • osnovne 1997/ Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu

  • 2003 – danas / Institut ekonomskiha nauka, Beograd 
  • 1998 – 2003 / Institut za tržišna istraživanja, Beograd 
Referentna bibliografija

 

Digital Transformation оf Business Portfolio through DCRM, Међународна монографија Digital Transformation - New Challenges and Business Opportunities. Издавач: Silver and Smith Publishers, London, UK, 2018.

Digital Marketing and Service Industry: Digital Marketing in Banking Industry, Međunarodna monografija Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Urednik: Nilanjan Ray, Izdavač: IGI Global, Business Science Reference, Hershey, USA, 2018.

The Influence of Advertising Media on Brand Awareness, Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies, 22(4):12-22. 2018.

Driving Factors of Serbian Competitiveness: Digital Economy and ICT, Strategic Management: International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, 23(1): 20-28, 2018.

Improving competitiveness and economic development through FDI, Зборник радова са међународне конференције „Developmental State and Millennium Development Goals“ Calcutta, India, 5-8. јун 2018, стр. 169-189. Организатор: The International Institute of Development Studies (IIDS) Brisbane, Australia, 2018.

Attractiveness of the Domicile Economy Through Tax Incentives. Ekonomika preduzeća. 65(7/8):434-445, 2018.

Analysis of the Relationship Between the Stage of Economic Development and the State of Cluster Development, Argumenta Oeconomica Vol. 39, No 2(2017).

Foreign direct investment in the function of economic development: Example of selected countries in the Western Balkan, International Letters of Social and Humanistic Sciences 79, 2017.

Improving Competitiveness through National Branding, Međunarodna monografija Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans, Izdavač: Sofia University St. Kliment Ohridski, Bulgaria, 2016.

Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje, Strukturne promene u Srbiji: dosadašnji rezultati i perspektive, izdavač: Institut ekonomskih nauka, 2015.

 

Relevantni projekti

Izazovi i perspektive strukturnih promena u Srbiji: strateški pravci ekonomskog usklađivanja sa zahtevima EU, naručilac: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2011-2019.

Evropske integracije i društveno-ekonomske promene privrede Srbije na putu ka EU, naručilac: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2011-2019.

Strategija razvoja nacionalnog brenda Crne Gore za period 2019-2022, naručilac: Ministarstvo ekonomije Crne Gore, 2018.

PERFORM Helvetas projekat „Mi smo porodica”, naručilac: PERFORM Helvetas Švajcarska u saradnji sa Švajcarskom agencijom za razvoj i saradnju (SDC) i Republičkim sekretarijatom za javne politike, 2017.

PERFORM Helvetas projekat „Implementacija pilot inicijativa za kreiranje javnih politika zasnovanih na dokazima” - “Istraživanje tržišta posleprodajnih usluga”, naručilac: PERFORM Helvetas Švajcarska u saradnji sa Švajcarskom agencijom za razvoj i saradnju (SDC) i Republičkim sekretarijatom za javne politike, 2016.

FP7 projekat Support to Establishment of National/Regional Social Sciences Data Archives (SERSCIDA), realizovan u okviru FP7 programa (Seventh Framework Programme -FP7), 2012-2014.

RRPP projekat Active Measures of Employment Policy – Labour Market, Labour Economics and Economic Trends, realizovan u okviru RRPP programa (Regional Research Promotion Programme RRPP), 2011-2012.

Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije, naručilac: Ministarstvo trgovine i usluga Republike Srbije, 2010-2011.

Analiza tržišta oglašavanja Srbije, za Komisiju za zaštitu konkurencije Republike Srbije, 2010.

Uključivanje privrede Srbije u Evropsku uniju – planiranje i finansiranje regionalnog i ruralnog razvoja i politika razvoja preduzeća, za Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2006-2010.

Top