Dr Domazet Ivana

Dr Domazet Ivana

Viši naučni saradnik
Bibliografija

1. Marketing menadžment
2. ICT i digitalizacija poslovanja
3. Konkurentnost
4. Brendiranje (nacionalno i korporativno)

  • doktorat/doktoratske 2010/ Beogradska bankarska akademija, Univerzitet Union
  • magistar/magistarske 2001/ Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • osnovne 1997/ Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu

  • 2003 – danas / Institut ekonomskiha nauka, Beograd 
  • 1998 – 2003 / Institut za tržišna istraživanja, Beograd 
Referentna bibliografija

 

Digital Marketing and Service Industry: Digital Marketing in Banking Industry, Međunarodna monografija Managing Diversity, Innovation, and Infrastructure in Digital Business, Urednik: Nilanjan Ray, Izdavač: IGI Global, Business Science Reference, Hershey, USA, 2018.

The Influence of Advertising Media on Brand Awareness, Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies, 22(4), 2017.

Information and communication technologies as a driver of the digital economy, Zbornik radova sa međunarodne konferencije „Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management“ Organizator: Ekonomski fakultet Subotica, Subotica 19. maj 2017.

New technologies aimed at improving the competitiveness of companies in the services sector, Međunarodna monografija Europe and Asia: Economic Integration Prospects, Izdavač: CEMAFI International, Nice, France, 2016.

Analysis of the Relationship Between the Stage of Economic Development and the State of Cluster Development, Argumenta Oeconomica Vol. 39, No 2(2017).

Foreign direct investment in the function of economic development: Example of selected countries in the Western Balkan, International Letters of Social and Humanistic Sciences 79(2017).

Analiza konkurentnosti poslovanja i potencijali rasta privrede Srbije u periodu svetske krize, TEME Niš, 38(2), 2014.

Improving Competitiveness through National Branding, Međunarodna monografija Development, Competitiveness and Inequality in EU and Western Balkans, Izdavač: Sofia University Sv. Kliment Ohridski, Bulgaria, 2016.

Nacionalni brend Srbije kao faktor unapređenja konkurentnosti zemlje,  Strukturne promene u Srbiji: dosadašnji rezultati i perspektive, Institut ekonomskih nauka, 2015. 

Promotion of Serbian National Image in the Light of EU Accession, Naučna monografija: European integration process in Western Balkan countries, Faculty of Economics of the University of Coimbra, Portugal, 2012.

Relevantni projekti

Accelerating Progress on Effective Tobacco Tax Policies in Low-and Middle-Income Countries. Naručilac:  University of Illinois Chicago & Bloomberg fondacija. 2018.

PERFORM Helvetas projekat „Implementacija pilot inicijativa za kreiranje javnih politika zasnovanih na dokazima” - “Istraživanje tržišta posleprodajnih usluga”, naručilac: PERFORM Helvetas Švajcarska u saradnji sa Švajcarskom agencijom za razvoj i saradnju (SDC) i Republičkim  sekretarijatom za javne politike, 2016.

Izazovi i perspektive strukturnih promena u Srbiji: strateški pravci ekonomskog usklađivanja sa zahtevima EU, za Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2011-2018.

Evropske integracije i društveno-ekonomske promene privrede Srbije na putu ka EU, za Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2011-2018.

FP7 projekat Support to Establishment of National/Regional Social Sciences Data Archives (SERSCIDA), realizovan u okviru FP7 programa (Seventh Framework Programme -FP7), 2012-2014.

RRPP projekat Active Measures of Employment Policy – Labour Market, Labour Economics and Economic Trends, realizovan u okviru RRPP programa (Regional Research Promotion Programme RRPP), 2011-2012.

Uključivanje privrede Srbije u Evropsku uniju – planiranje i finansiranje regionalnog i ruralnog razvoja i politika razvoja preduzeća, za Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2006-2010.

Unapređenje izvoza i međunarodne konkurentnosti Srbije, za Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, 2000-2005.

Analiza tržišta oglašavanja Srbije, za Komisiju za zaštitu konkurencije Republike Srbije, 2011.

Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije, za potrebe Ministarstva trgovine i usluga Republike Srbije. 2010-2011. 
 

Top