Održana radionica sa predstavnicima najpoznatijih preduzeća u Srbiji u okviru realizacije projekta: "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brenda Srbije"

U okviru realizacije projekta: "Izgradnja i pozicioniranje nacionalnog brendia Srbije", koji Institut realizuje za potreba Ministarstva trgovine i usluga Vlade Republike Srbije 24. februara održana je radionica sa predstavnicima privrede. Učesnici radionice bili su top menadžeri preko 20 domaćih preduzeča koja su identifikovana kao veoma uspešni brendovi u Srbiji i regionu i čije iskustvo može biti od neprocenjive važnosti u identifikovanju i izgradnji nacionalnog brenda Srbija.


feb24_brend1
feb24_brend2





feb24_brend3
feb24_brend4

feb24_brend6

Učesnike radionice su pozdravili predstavnici Ministarstva trgovine i usluga - sektora usluga, gospoda Željko Stojanović i Strahinja Đuričanin koji su istakli ciljeve projekta i veliko zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom sa Institutom.

feb24_brend5

Moderator radionice je bio direktor Instituta prof. dr Dejan Erić koji je istakao značaj veze nacionalnog brenda zemlje i kompanijskih brendova. U usmeravanju diskusije učestvovali su i prof. dr Hasan Hanić, specijalni savetnik na projektu i Draško Nikolić, koordinator projekta.

Učesnici radionice su imali prilike da iznesu svoja iskustva u izgradnji svojih brednova, iskustva na sajamskim i drugim promotivnih aktivnostima, kao i da daju konkretne predloge kako bi se u što kraćem roku i što efikasnije popravio nacionalni brend Srbije.

feb24_brend7 feb24_brend8
feb24_brend9 feb18_map11